Som posten kommer hon hem sent..



Igår blev det after all utgång.
OCH tamej tusan jag rös hela kvällen igenom! VILKEN musik DJ Sal lirade all night long, seriöst ibland kunde man knappt röra sig eftersom man stod i chocktillstånd över hur bra remixer killen knåpade ihop. Kvällen till ära var Jennet själv också chaffis, eftersom jag varit en sjukling the whole week tänkte jag att detta vore ett smart val. Och det var det definitvit, ÅNGRAR INGET kan jag säga. Blev dessutom stoppad för blåsttest for the firt time of my life, klockrent.

En tanke slog mig igår faktist, hey varför inte göra dett oftare? Varför alkohol, liksom? De människor som känner mig väl vet att jag är rätt duracel kanin av mig 24/7 i nyktert tillstånd, så ja-a det där är ett vinnande koncept i framtiden! Att köra nyktert på krogen alltså.

Kan inte säga mycket annat än att jag
WE FOUND LOVE är en helt stört bra låt, jag vet ärligt talat inte vad jag skall ta mig till när den dunkar ur högtalarna.. Den är totally amazing bara! Dessutom tänkte jag dö av glädje då man fick se alla homies igen, hey smeba dudes where have you been typ? Förstod faktist att jag saknat er som attans..

Gårdagskvällen levereade kort sagt, likaså Dj Sal!

Kommentarer
Postat av: MickonCool

SNYGG SNYGG SNYGG header sis! Bra jobbat där! Verkligen! :)



Och du, den där kvällen lät bra den med. Jag menar, att träffa vänner man inte sett på länge och lyssna på musik i världsklass...det är inte dåligt det. Och du, det är inte alls dåligt att vara chaffis. Man kan ha minst lika kul för det! Kiva att du upptäckte den biten med att vara 18 år också. ;)



Kram på dig gumman! <3

2011-11-13 @ 17:07:35
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0