Like in Paradise


Idag har denna tjej actually fått uträttat rätt mycket vettigt. Steg upp vid en si å där passlig tid på en fredag, kl. 10.30 och chillade framför TV:n ett tag innan jag tog tag i de riktiga revulotionerande grejerna. Tvättade nämligen två par tvättar, strök ett X-antal plagg, torkade damm ur hyllorna i mitt rum, böt lakan, dammsugade hela rummet och ja-a för att inte glömma betällde jag också en frissa tid, finally! Kalufsen bör verkligen redas ut lite granna, så det kommer bli skönt.

Denna fredagskväll kommer gå i chillandets tecken skulle jag tro, i überbra sällskap som heter något i stil med
Wadelråusin & Cessus.

En riktigt trevlig kväll åt folket!

Kommentarer
Postat av: MickonCool

Åh vilka härliga bilder!! Somriga och fräscha, najjs! :)

2011-11-11 @ 18:03:18
URL: http://mychela.papper.fi
Postat av: emma

vitsi du ha ju skaffa ny header, saaken va najja pics :D

2011-11-13 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0