Sliten jennet här hej!



Gårdagsnatten börjar kännas av efter en fullproppad dag ute på fältet.. Som sagt lyckades få sluta på alla cuppisar idag. Klockan slog 15.15 innan jag lämnade Ida's place, därav stack jag snabbt in via Classe's för att hämta upp ett X-antal cupcakes former inför morgondagens bakning, vilket för övrig kommer vara den största bakningen hittills. Tackar gudarna för att vi fick ledigt från praktiken, annars vet jag faktist inte hur det här skulle sluta..

Anyhow, ska sluta snacka cupcakes..Ärligt talat känns det faktist som om det enda mitt liv kretsar kring är just bakning, at the moment. Hinner varken träffa eller snacka med homisen längre, sjukt tragiskt! Dock var det mer än suveränt att få se era söta kinder på mässan idag.

Nej nu, jennet får du ta och sluta med svammlet!
Nu ska jag ta och ringa John Blund och se vad jag får ut av den gubben..
Nighty fellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0