Rihanna - Drunk On Love




Två ord: SJUKT BRA!

Helt stört hur bra låtar denna tjej har på sitt kommande album som kommer släppas här i slutet av november. Finns seriöst inte en enda usel dänga alltså, hon är bara för FÖR mäktig! Den här balla tjejen få mig bokstavligt talat knäsvag på dansgolvet, det har vi nästan t.o.m bevis på. Jennet goes crazy minst sagt. För att inte glömma när man hör levels dunka ur högtalarna... Då kan man inte göra något annat än att goes totally bananas.

Alltså på min gravsten skall det stå
We found love & Levels och dessutom DAMÖB VI ROCKAR FETT. Förutom detta skall även dessa tre låtar spela upp, plus special versionen av damöb låten jag fick till b-day present. Okey, nu spåra de lite då jag började snacka om begravningar hit och dit, anyway ville bara få fram hur mycket jag APVRÅLDIGGAR dessa tracks!

Please, kan inte Avicii & Rihanna gifta sig?
You two would be the perfect couple in my eyes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0