Perus Söndag



Igår blev det utgång med rätt random people, men endå en rätt kul kväll sist och slutligen. Kvällen började hos rossen och slutade at donken. Däremellan hann vi även sheika röv på ett alldelse för full dansgolv! Och för att inte glömma var jag även chaffis igen, härligt när bildörrar som börjar frysa så att man får ta sig in genom passagerar sätet. Det är sånt där man gillar med den där HI-TECH bilen jag lirar runt med, hehe. Den rullar något så när framåt iaf, vilekt är huvudsaken.

Dagen roligaste står mami & papi lätt för, mamma ropar plötsligt från tv soffan till pappa,
"NU KOMMER MUMIN PÅ TV" och nästa man ser är pappa kommer springandes till tv:n och frågar "är STINKI med?" och därefter satt de två som fast klistrade vid rutan 20 minuter frammåt.

Ack så mogna föräldrar man kan ha..

Kommentarer
Postat av: Mickon

Hahhah, mamma och pappa är BÄST. Så coola! Men du, sluta hacka ner på pärlan. Min bil är hur bra som helst ju. Det finns ingen bättre bil då det blir vinter. Jag menar, du får leta länge efter en bil som startar utan motorvärmare på första försöket i 30 graders kyla. Pärlan gör det. Plus att hon har nya vinterdäck.

2011-11-21 @ 18:15:21
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0