Ouh happy day


Stack på pizza med bruden till höger på bild idag och senare även på fika med aspen. Har gått som en zombie ärligt talat hela dagen idag. Dock inte så förvånandsvärt efter nattens bravader..

Ikväll pallrade jag mig även iväg över vägen för att träffa underbara farmor & farfar ♥. Eftersom det var överdrivet länge sedan jag såg deras ansikten sist. Oj vad man gillar att se deras miner när de ser en stiga in genom dörren, de skiner precis som solen fastän det är bäckmörkt ute, hehe. Så från och med nu ska jag ta mig tid att sticka dit oftare, där med basta.

Näe nu folket måste jag sticka och sova, en lång arbetsdag väntar på donken. 
Sweet Dreams!

Ps.
Stort grattis igen härliga Anna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0