Om man endå kunde baka..


E & E var nyss över på cupcakes igen. Denna gång smorde jag ihop cuppies med smak av äppel-kanel och choklad. Dock STOR FLOPPADE dessa denna gång.. de gick väl helt okej att äta men ja-a allt gick i princip fel. I äppel-kanel cupcakesen lade jag alldeles för mycket smet i formerna och choklad frostingen blev fucked.. Dock var sällskapet mer än suveränt, as usual. But i guess, you learn from your mistakes.. Man är ingen kung i köket från början, nej de där skillsen får man slita för! Man kunde ju bara drömma om de där läckerbitarna på bilden..

Idag har jag även fått fräschat upp min kalufs av ingen mindre än nykaabi tjejen, vadelma tassu.
Gaah, den tjejen har klös!

Tack & gonatt, fellas!

Kommentarer
Postat av: Mickon

vilken underbar bild! jag vill äta! ja, det skulle nog vara drömmen att kunna baka så där fina cupcakes hördu gumman. du, man lär sig av sina misstag. bättre lycka nästa gång! Kramar! <3

2011-11-15 @ 10:05:13
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0