Julen på väg, WÄÄÄH?!



Denna pingla stack nyss hem från mig efter att vi sörplat i oss, pepparkakor & cupcakes och haft allmänt sjuka diskussioner. Därmed har jag då inlett glögg säsongen, eller glögi som det stod på paketet. Det här innebär då att julen är på väg med stormsteg. Tycker alla redan börjat julpynta och dricka glögg och lyssna på julmusik och ja-a rubbet... Själv har jag knappt hunnit tänka tanken att julen faktist är på väg, amen vetja även jag ska få till den där känslan någon dag!

Ps. Idag är det EXAKT en månad kvar till underbara sis kommer hem hoppandes. Alltså den 16 december vet ni var jag kommer innfinna mig. Då är de kalas!

Kommentarer
Postat av: Mickon

Jeeeeeeeeeeeeeeeeh! Jag längtar så till den dagen då jag får se dig komma brölandes emot mig på tha biggah flygfält vi har i Vasa. Puss!

2011-11-17 @ 13:29:27
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0