Dj Alesso



Här är en ny snubbe jag tror stark på. När jag hörde låten Calling, blev jag totally addicted! Seriously, den får jag fiilis av on HIGH-LEVEL precis, så som jag känner när Levels pumpas ur högtalarna! Anyway, den här killen är endast 18 bast gammal och är halv italienare och bor i Stockholm.

Alesso blev signerad av Sebastian Ingrosso som har ett eget skivbolag "Refound". Sebastian Ingrosso känner ni kanske även igen Swedish House Mafia. Där är han nämligen en av de tre DJ:arna. Nu håller Aleso på att producera både egna låtar samt att mixa andras. En del av hans låtar har dessutom börjat spelas av självaste Dj jätten David Guetta! Det kan inte tyda på något annat än att den här kille är på väg uppåt.

Jag TOTALT RÅDIGGAR honom, already! Avicii, du bör se upp, här kommer faktist lite motstånd. Mabye it's att baddle up comeing?!

Alesso & Sebastian Ingrosso - Calling

DEVolution feat. Amy Pearson - Good Love (Alesso Remix)


Pressure - Alesso Remix

Avicii ft Alesso - Skanska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0