Det är mycket nu


Ey yo people!

Precis som rubriken säger har denna tjej rätt många bollar i luften at the moment. Om dagarna är jag vid Wärtilä och sliter sönder tangentbordet och datorskärmen för den delen också.. Däremellan svettas jag på gymmet och träffar lite random polare för en snackis. Dessutom var jag på ett "möte" med företaget igår, och där kom vi fram till att vi GÅTT PÅ PLUS, wihoo! Kan inget annat än var sjukt nöjda, dock är försäljningen långt ifrån över ännu..

Anyhow, nu väntar fyra jobb turer på donken, vilken en av dem kommer vara i
CENTRUM. Fett kul att checka out det placet igen efter att ha jobbat där en sommar. Det här betyder då att imorgon gott folk hittar ni mig bland franskisarna i CENTRUM's Mc Donald's inte i prisma, så det så!

Ps. Du erret, det börjar värka i mina haratänder nu.. Känns inge bra att ha varit borta från din humor i veckor snart.. Och för att inte glömma allt sheikande?
SUNDAE imorgon tööp?

Kommentarer
Postat av: häräN

jennet! miss you so freaking much! i helg e de vi mot dom shakeande rövarna on tha floor, smättar in på en sunnare anytime! <3

2011-12-01 @ 20:53:14
URL: http://eriicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0