I'm SO home.



Back again back again, because I'm back again.

Efter att ha levt cirka ett dygn hemma känner jag mig endå en aning jetlaggad fastän det inte är någon tidsskillnad mellan Finland & Grekland. Haha, så kan man endå känna om man heter damöb. 

Resan har förövrigt vart underbar. Vädergudarna var på vår sida och speciellt värmen kan man inte klaga på.
Kallaste kvicksilvert sjönk ner till var ca 25ºC.

Dagarnas sheman bestod alltid av steek vid stranden och en dag hyrde vi även en bil och körde runt hela norra Rhodos. Underbara vyer verkligen! Dessutom hann vi se en gammal finsk kändis Danny  som uppträdde på en random 80-tals krog inne i Rhodos stad. Det var en upplevelse kan jag säga, att se 50-plusare röja på dansgolvet. Det såg lite annorlunda ut än när the badass crew är ute och röjer pådansgolven, haha. Wicked it was.

Ankomsten hem blev även den en vacker upplevlese. Eller okej, inte till en början. Regnet spöade bokstavligen ner över Vasa flygplats. Väldans skönt när man kommer i sina tunna sommarkläder. När jag satt mig ner på en bänk och är sådär halvt nere över att ha anlänt hem till en sådan rått håla ser jag plötsligt ljuset.
ÄLSKADE HARAEMMA, anländer in på flygplastsen. Shit män, där märkte jag verkligen hur sjukt mycket jag har saknat mina underbara vänner. Det är klart att en vecka klara man väl av men endå, damn it.
I was wei more than happy to see you boo. Därefter skjutsade Södermans taxi hem hela familjen damöb till vallvik. That was my little story.

Bilder lovar jag drämma upp så fort som tiden tillåter.

SO LONG, fellas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0