Raggan Brööl & Cocosgran.






This is what is called, lata dagar. Så himla skönt!

Slutade rätt tidigt idag så jag & sukkah hade bestämt oss för steek, eftersom vädergudarna är väldigt glada för tillfället. Stack en snabbis via butiken efter det man behöver som mest i sådant här väder nämligen kladdis, glass & juice.

Därefter klättrade vi upp på skoltaket och avnjöt alltsammans. On tha roof hittade vi även en random trafik skylt som senare fick namnet Raggan Brööl, den kommer bli gängets
 PARTY ANIMAL hedan efter.

Dessutom får jag säga
R.I.P my sunglasses... Fuck mina absolut favvo glasse gick sönder idag. Men ja-a orsaken var rätt kul så det spelar ingen större roll. Jag menar vill jag hellre få världens sår i facet än att brillsen går sönder? Då väljer jag faktist hellre det sist nämnda, haha.

Se upp för RAGGAN, säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: christa

FYFAN VA SKÖNA BILDER!! :D raggan brööl is in the house tonight!!!

2011-05-11 @ 08:57:58
URL: http://christa.papper.fi
Postat av: söderMANNEN

åååh va härliga pics :D sir ut som att ni ha haft de lika varmt å soligt som vi! typiskt bara att de allti ska bli kallt tibax då ja kommer hem igen :(

2011-05-14 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0