En stolt lillasyster.



Vad kan man säga. Du har alltid haft mål och är väldigt mån om att klara av dem. Här är ett svar på detta.
Du visar verkligen att ingenting är omöjligt. Om man tamejtusan vill någonting ska man tro på sig sjäv och köra sitt eget race fullt ut. Det gjorde du och det gick över långt över förväntingarna.
Slutligen stannade tiden på 3.59:45. 
Otroligt bra tid för att srpinga ett MARATHON för FÖSTA gången!
Kan bara tänka mig synen då du slänger upp armarna i vädret och ger gärnet de sista kilometrarna efter alla enerig kickar du fick av musiken du berättade om. 
Det här är en grej jag aldrig någonsin skulle våga mig på. Det vet både du & jag.
 Därför är jag så ortoligt stolt över dig att du tog dig igenom det, endå så pass smärtfritt som du gjorde
.

You're MICKON COOL, never forget that. ♥


Kommentarer
Postat av: MickonCool

Äääääääää vilket fint inlägg. Gullevän, tack för stödet, tack för att du tror på mig och tack för att du är du. Helt otroligt underbar.



Allt går om man vill. Så är det bara. Det kommer du själv också att märka. Kanske inte i löpspåret, men säkert någon annanstans.



Pusshej!

2011-05-31 @ 14:04:06
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0