Bon Jovi, we're on our way!


Efter att ha bomaderats av några samtal av hon längst till vänster brummade jag iväg till stan för att möta upp henne och hon i mitten på bild. Det var mer än underbart av att se sukkas ansikte igen, den energin & glädjen hon sprider varje gång är svårt att hitta kan jag säga människor! She's special that girl. Råkade även springa på eminem på stan, kul att se att den grabben levde!

Efter en snabb sundae på stan tillsammans med chixsen bar det av till jobbet där jag blev överraskad av ingen mindre än HARAN SJÄLV! Shit pommesfrites vilken överraskning, äntligen fick jag sig dig och utbyta lite sjuk humor oss emellan, haha. You're crazy girl! Alla kunder måste sekärt tycka att jag är världens pucko då jag alltid står och härjar med mina vänner haha.
 Men det ska ni veta, det finns inget bättre än då ni kommer och hälsar på en då man jobbar. Det ger verkligen en mer energi, så fortsätt med det!

DESSUTOM köpte jag BON JOVI-ticket idag. Vilket innebär att det blir roadtrip till huvudstaden den 17 juni med inge mindre än THE BADASS CREW. Det kan inte bli något annat än vilt.

Kommentarer
Postat av: kanervas flickon nr1

tyyp som FAAN VA COLT! jag å ska på bon jovi, kanske vi synes? :D

2011-06-01 @ 16:29:07
Postat av: jennilett

ämen fenin va kul att du ska dit å! Vetja vi kanske synes där då sedan! :D

2011-06-02 @ 21:58:31
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0