TAXI Southman & EMINEM's Place

Gårdagen på jobbet var en aning hektisk kan jag säga. Behöver jag nämna att de var kö hela dagen lång, nej tänkte väl det.

Efter en sån dag var det mer än underbart att bli upplockad av TAXI SÖDERMAN with tha crew. Skön stäming i bilen som vanligt. Många sjuka kommentarer och skämt som hör till, dock gick det nästan aningen för långt då Emma konstaterade att hon knappt behöver hålla i ratten (eftersom det var en automatväxlad bil hon körde).
Ja-aa då kan ni tänka er vad vi andra i bilen började tänka, hur länge kommer vi hållas på vägen till liksom? Haha, efter en rund tur till Böle & Kvevlax styrde vi kosan mot Eminem's Place as usual.

Där blev det soft med coffee & ice tea. Dessutom bjöd Erro & Jontta på en hålla-balanse-på-en-såndär-balans-platta-grej. Det blev oavgjort skulle jag tro, dessutom härjade vi lite från balkongen åt några människor som gick förbi. Hann även ha vindruvs-kasttävling, det vill säga vem som prickade den stora feta husbilen som stod just nedanför balkongen, en hård match där.

Där var i stort sett min lördagskväll. Kameran hade även den en chill kväll så inga bilder blev tagna. Dock kan ni ju tänka er hur allt såg ut, hehe.

LYCKA TILL, med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0