Three weeks off

Praktiken på Wärtsilä är finished. Vilket innebär TRE veckors ledighet! Behöver jag nämna att det är mer än underbart? Dock kommer jag jobba en del, men endå inte varje dag. Gash, äntligen får jag tid att börja träna igen.

Träningen har verkligen lidigt på senare tid. När man har tight med tid gäller det att börja prioritera vad man ska göra, därför har träningen lämnat åt sidan. Men nu ska jag verkligen ta tag i den igen!

Helgen då?
Fredagen spenderade jag på jobbet och igår var jag personal shopper till självaste rossen. Amen tusan som hon hittade kläder! Själv försöker jag spara mig till Sweden. På kvällen blev det chill med Haran & Eminem, dessutom fick jag sitta på med tha driver Emma som fått körkort i veckan! Grattis i efterskott till dig bruttan!

Ni kan tänka er mitt ansiktsuttryck då hon kom glidandes längs gatan, nej det känns overkligt kan jag säga! Dessutom visade hon verkligen vilka skills hon har med fickparkering, damn så nöjd hon var efteråt!


Avslutade kvällen hos Emma med en FET jerry's arå den satt bra kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0