Sportlov, what's that?

HEY PEOPLE!
Jag har varit rätt busy under de senaste dagarna.
Därför har det varit lite dött på denna front, som ni kanske märkt.
Varför?
Jo, jag har nämligen stått och stekt hamburgare at Donken, eller rättare sagt lärt mig. Det är verkligen lättare sagt än gjort. Att minnas vad man ska sätta i vilken hamburgare är verkligen inte det lättaste kan jag säga. Det jag iaf kommer ihåg är att osthamburgare ska ha EN saltgurka och big mac TVÅ saltgurkor.
Haha, nej nu ska jag sluta!

Förutom detta har jag även hängt med poolarna, syrran och tränat. Himla skönt att ha kommit igång med träningen igen efter förkylningen.

Kan säga att det inte alls känns som sportlov. Det beror säkerligen på då jag har så mycket jobb. Dock är jag mer än AVIS på de som åkt till Sweden, fjällen eller söderut under lovet.
Damn, vad det skulle sitta bra med det nu, dock ska man inte klaga på vädret!
Otroligt fint var det idag och varmt fram för allt, kanske våren endå är på väg nångång.
Man kan ju alltid hoppas..



Pics från veckan kommer later, PROMISE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj ja sku aldri kuna håll reda på saltgurkor hit o dit :D ja sku säkert smätt en MAC CHRIBZ BURGER :DD Men bra att du är på bättringsvägen från förkylningen, kanske vi kan ses på gymmet nåndag? ;)

&förresten, det vickan tyckte om dops-måste hålla med. Smakade dem i förrgår och det var lite som om någon ätit mexikanskt... ;D

Ha det så bra & vi hörs!! (ja har förresten jobbintervju imrn, hype!)

2011-03-03 @ 21:31:16
Postat av: christa

ja glömd ju bara ti skriv namne vi kommentaren....

2011-03-03 @ 21:32:37
URL: http://christa.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0