Padapapapa I'm Löövin it

Jag känner mig en aning sliten kan jag medge.
Jobbade både igår och idag.
Fick tuppla palkka idag, så det jublar jag för!
Igår efter jobbet stack jag direkt till Bembot för att fira honom.
Han fyller nämligen 18 år på onsdag, denna vecka.
Jätte kul att träffa gänget igen, kändes som ett tag sen sist.
Super kul var det även att träffa Nora & tjejerna!

NU, ska jag hoppa i duschen och tvätta bort allt "mäkken fett" man fått på sig kletat under helgen.
Bilderna från lovet kommer inom snar framtid.


Dessa Melodifestivals dängor drogar jag för tillfället.
Push play if you want!




Kommentarer
Postat av: Jullan

Vitsi va shööna! drogar nu också :D

2011-03-12 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0