Om man endå hade långt hår...

Det där jag har jag önskar att jag hade flera gånger de senaste åren.. Först efter att man klipp håret inser man verkligen hur långt hår man hade innan man gjorde det. Ni minns sekärt alla när det var inne med page, precis alla klippte det. Eller det var iaf rätt många. Jag tänkte att jag ville prova på något nytt, så varför inte haka på? Jag klippte av håret och jag blev väl si sådär nöjd. Efter det har jag bara sparat och sparat, dock har det tagit väldigt länge.

Lite efter att jag klippt håret kortare började jag använda ett såkallat "blond spray". Det fungerar på det sättet att man bara sprutar lite vätska på "utväxten" och så blonderas det av sig själv. Det vill säga man fick aldrig utväxt. Det skulle jag dock komma att ångra. Håret höll på att falla av till sist, eftersom jag inte insåg att sprayet innehöll väteperoxid. Fuck fuck fuck! Dit for mitt hår....
Då var det bara att klippa av alla slitna toppar, det vill säga kortare än då jag klippte pagen. Har aldrig någonsin haft så kort hår!
Efter några års tid är äntligen mitt hår på väg att återhämta sig efter chrashen. Dock är det inte så lång som jag vill ha det ännu men det lär väl växa någon dag.

That was my story about my hair. Det jag vill säga är att tänk VÄLDIGT NOG IGENOM om ni verkligen vill klippa håret kort förrän ni gör det. Känslan efteråt är inte härlig om ni inte trivs i det kan jag säga...

Imorgon, ska jag äntligen fräscha upp kalufsen lite granna!


Konfirmation - 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0