Ifolor.fi

Klickade nyss hem en del bilder från vinterns olika tillställningar. Bland annat Nyår, Orientaliska kalaset och sommar partyt bilderna kommer jag att finna i brevlådan om några dagar.

Vilka OTROLIGA minnen alla bilder ger! Speciellt nyåret, jag får RYSNINGAR! Människorna, maten, drycken, musiken, fiilisen ja rubbet. Det var minst sagt KLOCKRENT! Allt bara klickade, galet kul var det verkligen! Roligaste festen hittills på året, måste jag nog säga.

Därför tänker jag nu slänga upp ett par godingar, like memories you know.



Bilder säger mer än tusen ord eller hur var det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter han men vit skjorta på näst sista bilden?

2011-03-16 @ 19:02:20
Postat av: jen

SV; killen heter Oscar Holm, just chek him up on FB!

2011-03-20 @ 18:27:28
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0