Gorillor & Maletköttspizzor

'

Man vet aldrig vad som kommer hända när man är på jobb. Det fick jag verkligen svart på vitt ikväll. Mittiallt stod en gorilla mitt framför näsan på mig. Jag tänkte men vad i all sin dar är det här för något? Det var helt enkelt någon random dude som hade klätt ut sig för skoj skull och hade blivit hungrig och stack därför in via donken och köpte en delicious ostburgare åt sig.

Haha, sånt där få mig att skratta. Efter han gått kom två vakter emot honom fastän han inte änns gjort något fel. Ojoj, dock förstår jag att vakterna blir lite mistänksamma om de plötsligtser en gorilla komma in i ett varuhus.

En anna grej jag fick hör ikväll, var att det tydligen en gång i tiderna kommit en medelålders man och beställt en maletköttspizza på själva Mc Donal's!! Jag menar det hör väl ändå till allmänbildningen att veta att det endast sälja hamburager på mäkken!? Iaf enligt mig är det så. Hahaha, tänkte dö av skratt när jag hörde det.

Med andra ord, jag har haft en trevlig kväll at work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0