BIRTHDAY KIDZ !

Igår stack directly from work till Smeba för att fira tre glada tjejer! Emma, Rosanna & Ina fyller nämligen allesammans i mars så smart nog smällde ihop firandet. Det bjöds på god mat & tårta, dessutom hade vi en galet kul frågesport. Tänkte dö av skratt vid vissa frågor och svar, himla kul var det iaf!

Senare stack jag med S & S till Jossans Place, där underhölls vi av L som bjöd på en galen gitarr konsert som använde bland annat både banan & knäckebröd som plektrum, det ni var en upplevelse!
Riktigt kul kväll, tack för att vi fick komma!



Födis Kidzen!



HARA KLUBBEN (btw, jag har inte bajs på mina händer fast det kanske ser ut så, hade rivit choklad.. that's why!hehe..)



Puppy eyes.igår



Trevligt bordssällskap hade man, speciellt hon till höger! Hon är mer vild en tam skulle jag tro?!



HARAN ft DAMÖB



Tha Cake, dräägeeel...



Ivriga på tårta elr nåt?



N lirar gitarr & S har fiilis på hög nivå!



YO DUDES!



Bjöds på en vild konsert tillsammans with the new star L, hahaha jag & S dog av skratt! BTW, biljetterna till nästa konsert borde släppas inom snar framtid..



Avslutar med lite steeek!



Kommentarer
Postat av: den som är mer vild än lugn_98

satan va fräsch!!!

2011-03-14 @ 11:54:36
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: jossan

tack själv att ni kom, hoppas ni hade kul :D

haha jaa nu får ja svar på varför de va så mycket smulor på golvet.. :D o där e ju mina solbrillor!! :D

2011-03-14 @ 15:11:16
Postat av: jen

jodå, vi hade riktit kul! haha, jaa gud vi borde kanske sagt varför de va så mycke smulor på golvet.. men som sagt de va lukke som hade visat hur man spelar gitarr med knäckebrööd, smartooo liksom (; Hoppas int de va allför mycket att städa bara... (:

2011-03-14 @ 19:42:22
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/
Postat av: Ulla Bulla Pulla

Jenny eller numera känd som damöb, du bjuder på så fina bilder här från kvällen !

bilderna på de "ivriga på tårtan" och "drägel" är snygga och visar hur god kaka iina had baka, för att int glömma resten av maten ;)

2011-03-15 @ 20:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0