CoolGirl_93 18 FREAKIN' Bast!

Today is THE day.
Idag blir nämligen en av min allra närmaste polare nämligen 18 år och det är inte vilken tjej som helst!
Jag har egentligen inte kännt denna brutala tjej så pass länge. När jag tänker efter är det under det senaste året vi blivit galet tighta.
Du & jag är TOTALT & BRUTALT nog helt olika personer i grund och botten.
Du är rocker (eller, innerst inne vill vara det, dock vågar du inte klä dig på det sättet) och jag är tjejen som alltid går i rosa. Du gillar rock musik, dvs Guns N' Roses och Ben Jevi och jag gillar RnB så som Flo rida & Pitbull. Du har starka åsikter och har olika principer om saker och ting medan jag gärna chillar mig igenom livet och är en aning obrydd i vissa saker. Du är storasyster och jag lillasyster... Oja jag kan nästan hålla på i det oändliga.
Vad är det då som vi har gemensamt undrar säkert ni nu?

Jo, nämligen H U M O R N.
Den är totally FREAKIN' AMAZING! Eller så FENINS KUL som vi säger..
Den är något alldeles extra om jag får säga det själv.
Det finns sjukt många saker endast du & jag förstår.
Folk som ser våra kommentare här på bloggen eller ute på facebook för den delen också, tror sekärt vi är mer eller mindre rubbade ibland.
Anledningen till varför jag
B O K S T A V L I G E N vråldiggar dig tjejen är för att du VÅGAR VARA DIG SJÄLV och framför allt BJUDA PÅ DIG SJÄLV!
För mig är detta unikt, och jag stortrivs med att umgås med sådana här människor.

Hoppas verkligen du förstår nu SONJA VALROSSIN RODÉN att jag är mer än överlyckig att få ha dig i mitt liv! Tack för att D U  är du och att du har världens sötaste framtänder och för att ingen kan säga COME ON, YOU CAN DO IT lika bra som du!



Löv Flåddis,
OVER AND OUT ♥


Kommentarer
Postat av: emslöön

kunde inte sagt de bättre själv :D å fan vi sko ha behövt många av didär bilderna till fotoalbumet! men nåjoo kanske de räckt me ett proppfullt album redan :D

2011-07-01 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0