From Rhodos With Love.

Nu mina vänner smäller jag upp Rhodos-bilerna. Orkar inte ladda upp bilderna i olika delar och dela in dem dag för dag, nej det är jag alldelse för lat för. Därför får ni istället njuta av bilderna och lite commentos jag lagt till.

Hope you like it, i did.


Blekfis hej hej!

Beachen i Ixia.

At the Hotel.

Lay's Oregano Ships ♥ Finns inget ställe där de smakar så bra som på stranden.
Hyrde en HI-TECH bil en dag och körde runt hela norra sida av Rhodos.
Otroliga utsikter!


Sambika Beach

Där ska jag bo när jag bli stor.

Grekisksallad, Souvlaki & Pitabröd in my

Stack till Rhodos Stad för lite shopping.

Gamla Stan.

Greker kan det här med läder.

Stifado

Stack till en 80-tals krog där en gammal finska artist, Danny uppträde. As coolt verkligen,haha.

Godaste Strawberry Daquirien EVÄH!
Danny tha star.

Röj on the floor!

Scteeek on tha beach!

Det var ingen höjdare att plugga hälso i södern kan jag säga..

Medelhavet ♥

Cool restaurang nästan mitt emot vårat hotell.

En
HI-TECH gubbe jag träffade.

Jag & min nya kille.

Mumsiga glassportioner.


Tha hotell.

There it was.
Jovars, en aning mer färg hade man väl då man anlände hem. Dock känner jag mig mer som en fisk än en människa för tillfälelt. Fjällar som tusan,
NOT FUNNY. Hellre deadfish än nakenfish säger jag bara..


Kommentarer
Postat av: Mickon

Åååååååååååååh vilka fina bilder!! Helt underbara. Fina Grekland. Landet som ständigt levererar. :)

2011-06-03 @ 06:35:39
URL: http://mychela.papper.fi
Postat av: MickonIgen

Hey vart försvann min första kommentar då?? Huhhu. Nåväl, himla fina bilder det där syrran. Får en liten tår i ögonvrån då jag inser vad jag missat. Fin fina Grekland. Jag sku lätt kunna flytta dit mellan maj och augusti. Varje år. <3

2011-06-03 @ 12:49:27
URL: http://mychela.papper.fi
Postat av: Jenny

Oj va fina bilder faktist! Ni ha noo haft de bra verkligen! Niggahjenny made it again! :D

2011-06-04 @ 13:59:28
Postat av: H

du e ju så saakens bryyn och awesome! ;) jättehärliga bilder :D!!

2011-06-06 @ 21:38:26
URL: http://hhhoai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0