Underbara mäkken stammisar.


Stack till jobbet tillsammans med underbara Robinson, damn jag diggar den killen.
Med full bas och full volym ur högtalarna cruisade vi in på prismas parkering.
(Så anländer riktiga mäkken arbetare)
Träffade en massa härliga "kunder" polare rättare sagt.
Stammisarna Erkki & Victor beställde sin vanliga sundae och väntade snällt på mig tills jag slutade.
Picknickade senare med twenty nugets och 100 olika dipper i Victors bil.
Med mätta magar cruisade vi vidare till Uöles Place, damn vilken ball lägenhet killen har.
Spenderade ett par timmar tillsammans med badassen och sitter nu hemma.

Imorgon har jag LOMA i två HELA dagar. Vilket innebär att jag får LÖN fastän jag inte är i jobb. Kommer kännas mer än underbart att ligga och sova och känna pengarna rullar in endå.. You get the feeling huh?!


Kommentarer
Postat av: MickonCool

ÄLSKAR bilden! <3

2011-06-22 @ 06:23:44
URL: http://mychela.peppar.fi
Postat av: cecci

SV; Oj Jenny du e bara för härlig!! <3 :D blev på superbra humör nu då ja läste din kommentar! :)



Supersnygg bild! så somrig och färgglad!! :)

2011-06-22 @ 13:29:21
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0