VasaRockFestival, WHÄT missa jag något?

I helgen har jag:

- Röjt @ Uöles Place två dagar i rad
- Sett ett x-antal kändisar
- Dansat röven av mig
- Legat och asgarvat i ett badkar
- Brutit sig in i Uöles lägenhet (genom ett fönster och emma var försöksharan)
- Käkat vårrullar & pizza @ turken's

PLUS, en massa annat jag inte kommer på för tillfället..


Värden själv, Uöle!

Finland's next top models on tour.

Say: VÅFFLOOOOR!!

B-day girl Jenny som belv 18 bast! Grattis än en gång tjejen!


Efter att ha gått igenom alla bilder slog det mig att vi faktist aldrig var till själva festivalområdet över huvudtaget. Vi var endast ute och körde en runda förbi bara, inget mer. Dock kan jag inet klaga, utgångarna vi körde var mer än S U V Ä R E N A.

Tack & godnatt
för denna helg, plikten kallar 09.00 imorgon, YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0