We got the magic!

Idag har jag hunnit med gym & lunch på Rosso tillsammans med de fina damerna Backlund & Asplund. Därefter hörde vi ett råm på torge och såg hela drösen med smeba tjejer & Sukk komma stormande mitt på torget. YEAH THAT'S MY GIRLS, tänkte jag då.. Där slamrade vi runt en stund på stan och det hela slutade med att vi stack till donken. Godare mat kan man ju försöka leta efter eller hur var det?!

Ikväll har jag & bruttorna varit hos Miinas Place i självaste Kvevlax! Trevligt att nästan ha fått en ny granne. Hon hade fått ett nytt spel till sin playstation trea, ett liknande eye toy spel. Kommer dock inte på vad det heter, men galet underhållande var det iaf!

Är nyss hemmkommen och ska snart sticka och sussa, men först ska jag leverera lite bilder från dagen!

PS idag fick jag även mina nya brills, HELA TVÅ PAR! Yes, himla kul med lite förändring, de första ser ni här nedan på bild!



» TACK & GODNATT


Kommentarer
Postat av: stig

HAHAHAHAHAHAHHA RÅM?!!?!?! :D

ja e fan ingen ren heller!

jåå men ska vi säg på sönda ? :D

brunch vi hotell astor?

2011-01-06 @ 15:27:29
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: Mickon

Ouh gaaah, föst Rosso sedan Mäkken. Huhhu, du kan nog allt ät du! ;) NICE BRILLS förresten! :)

2011-01-06 @ 20:32:00
URL: http://mychela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0