Perfetto Weekendo !

Efter en del tjat av HET_VALROSS_67 ska jag gör en liten update vad jag haft för mig under helgen.

Igår kväll stack jag till Yttersta Böle, det vill säga till självaste haran på bajlo party! Dit kom även en massa andra härliga tjejer, vi rörde ihop en dubbel sats kladdkaks deg och efter det hoppade vi i plurret, närmare bestämt baljon. Där satt vi och stekte i ett par timmar och hade längd hoppnings tävling i snön, vilket liv vi hade! Utsvultna som vi var slank kladdisen smidigt ner efter badandet.

J E J gänget slaggade hos Ejjo för idag var det ingen vanlig dag. Nej, det är ju faktist Jonttas 18 - årsdag! Vilda som vi är satte vi väckarklockan på 9 och stack till Cecilia där flera people joinade oss och så överraskade vi självaste födis gossen mitt i natt mössan! Där stod vi ca 10 pers och galade för full hals vår alldeles egna gjorda HAPPY BIRTHDAY-låt! Hoppeligen blev han överrsakad, såg iaf så ut!

Efteråt traskade vi iväg på frukost till Vallonia. M Ä T T, var ordet.
DAGENS FRÅGA :Vart tror ni man sticker efteråt man ätit en fet frukost?

SVAR = gymet. Jodå, avslutningvis stack J E J E - gänget på ett härligt pump pass! Oj SOM jag ryser i vissa låtar, telephone ger mig energi till 1000 eller hur syrran? Kan säga att det har att göra med efter att vi såg Gaga live, hela arenan gungade då den låten kom, a moment I won't forget at the first time..

TILL SIST, skönare helger får man rota efter!





Jontta 18 Years + Vallonia frukost



Avlutar med en bild på vår allra käraste valross.

Lika balla, coola, as roliga & allmänt söta vänner som er växer inte på träd kan jag säga, your amazing! Remember that ♥

Kommentarer
Postat av: anonym_rebelltjuv_65

Höduu, du e nog ganska ballig du också :)

HAHAH, jädrans najsiga bilder du ha cätcha, flåddisen kan sin grej, aaaaameeeeen.

Ja måst nog nästan ta å sno några, bara för att vis hu REBELL ja e! MOHAHAHHAHAAA! Du kommer aldrig att hitta mig ;)

2011-01-23 @ 21:41:28
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0