Step up 3D, I'm in love !

Jag får R Y S N I N G A R! Den är mer än vad jag kan beskriva, den är underbar! KLOCKREN är ordet. Handlingen, budskapet, dansarna, huvudrollerna, musiken ja rubbet i filmen är mer än dunder bra! Släng er i väggen alla dans filmer, step up 3 äger golvet! I'm stuck in this helt klart. Äntligen har jag fått den nerladdat så ni kan ju gissa vad jag har gjort i helgen? Nördat för fler.

Här kommer en del favvo scener, dock skulle jag vilja klistra in hela filmen. Tyvärr går inte detta så ni får nöja er med ett par klipp! N J U T!








Kommentarer
Postat av: Sis

2011-01-17 @ 13:44:05
Postat av: Sis

UNDERBART inlägg, UNDERBAR film! TACK för att du ladda ner den syrran. :)

2011-01-17 @ 13:45:07
URL: http://mychela.peppar.fi
Postat av: Pulla

Om du vill si den en gång till å ha sällskap, så kan jag anmäla mj som frivillig ;D

2011-01-19 @ 20:00:26
Postat av: Pulla

Om du vill si den en gång till å ha sällskap, så kan jag anmäla mj som frivillig ;D

2011-01-19 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0