Stekt av lirarn, igen!

Hey folket var var ni idag?

Endast 3 i klassen idag, sammanlagt var vi 6 stycken då vi var tillsammans med marknadsförarna.
Men okej, det är ju endå yrkes jag går i så vad kan jag förvänta mig?
Tur var det iaf att R iaf var i plugget så jag hade någon att härja med iaf. Vi hade tävling i vem som orkade göra mest situps sittande. Jag måste tyvärr känna mig slagen ännu en gång, du är banne mig svårslagen!

Nej, nu måste jag sticka och packa väskan för imorgon. Ska nämligen på gym imrn och direkt efteråt på fest, så ja ni kan tänka er hur min väska kommer se ut!

YE YE YE, imorgon samlas favvo gänge igen! Det kommer bli WEEEI MORE THAN FUN, like always!



Avslutar med ett vettigt ord lirarn själv klämde fram idag: "Lirarn spelar i en helt egen division"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0