Går det att beskriva min humor bättre?



THIS IS SO ME !

Kortet kunde inte bli mer mig! KLOCKRENT är ordet. Oj oj, vad skulle jag göra utan er, ingen nej, absolut igen i hela världen kan förstå min humor så bra som ni gör! Då man slår i hop MIN humor med ER humor blir det något alldeles i sin egen klass, OSLAGBART är vad det är.

Nej, kan inte vara annat än lycklig att jag hittat dessa unerbara personer!

EMMA, kortet var guldvärt! Hoppas du förstod det ♥ 
Känns som om jag är skyldig dig en middag på Mc Donald's, vad sägs?

Kommentarer
Postat av: EMMA

aaw de fick ett eget inlägg tillåme, va glad ja blir :D å dejt på mäkken kan man ju aldrig tacka nej till ;) va sägs om sundae och ett gympass nån dag?

2011-01-10 @ 13:41:11
Postat av: jeninbenin

hihi, amen de va så himla fint så självklart fick de ett eget inlägg ;) De där med sundae & gym låter himla bra! Får bara ta och bestämma tid & plats så kör vi :D

2011-01-10 @ 16:09:04
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/
Postat av: ANONYM med databrillor

FU FU FU FU!

2011-01-11 @ 13:14:07
Postat av: emma

så gör vi :D å hahahah märkt just att ja hadd skrivi ett telefon nummer på dedär korte innan :'D om du har tråkit nångång kan du ju ringa å si vart du kommer fram (;

2011-01-12 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0