Försöker ta vara på tiden

Då var sista terminen för årskurs två igång kickad. Rätt sorgligt om man tänker efter.

Denna period är nästan den sista riktiga perioden jag kommer ha tillsammans med dundergoa klass. Nästa period kommer jag ha praktik och därefter blir det en hel period i gymnasiet innan sommarlovet. På trean kommer vi endast ha den första perioden tillsammans med klassen, resten av hösten vilket innebär i hela tolv veckor kommer vi ha praktik! Helt sjukt länge, har dock ingen aning om var jag kommer vara ännu. Det får bli morgondagesn problem...

Som sagt, nu ska jag NJUTA till tusen de närmaste sex veckorna!

Här kommer en ny skön låt med Petter & September, dock inte så passande text men det får duga.

Petter & September - Baksmälla


Kommentarer
Postat av: kungen

fuck va ni har braaaa!!! ja men syns vi i vg imorgen? ;)

å vet du va, he hadd tydligen vari stängt på hotell astor me bruncharna ti den 15 ;) ja tycker vi tar he nånda här iaf :D

2011-01-10 @ 21:18:45
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: Anonym

telarin i röven

2011-01-11 @ 13:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0