Aktiv studerande här hej!

Sitter at the moment i gymnasiet och väntar på att hälso timmen skall börja. Kom nyss hit från en föreläsning vid OK indrivning, väldigt intressant sådan måste jag säga! Det där med indrivning låter faktist inte så dumt det heller, efter att fått höra the whole story about it.

GASH, har aldrig haft så många skriv uppgifter till läxa som vi fick idag! Men okej, det är väl det här som kallas kombi eller?

Nej, nu ska jag fortsätta och vara aktiv studerande och mova min röv ner till klassrummet... Thank gosh att det finns något som kallas gym. Dit ska jag nämligen styra min kosa efter timmen.




Förövrig är det tisdag idag, vilket innebär att jag har fått träffa på denna skönhet/valross. Vi har kommit underfund med att det inte skull funka om vi skull gå i samma klass. Det skulle bli FÖR röj helt enkelt så att vi inte skull koncentrera oss. Det är ett hårt liv vi lever..

I better get going, latero!


Kommentarer
Postat av: snygg_fjortis<3

aaa men guuuud va hot bild lixxoooom, ihku daaaah! Fan va jag är snygg<33<3<3<3<3<3<33<3<3<33<3<3<3

ja älskar dej älkskliiing 4-eväääh<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

2011-01-25 @ 19:28:19
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0