Lirat skoter & steekt i solen

Idag stack jag ut med Kvevlaxgänget på en traditionell skotersafari. Denna gång valde vi att åka till skären istället för Märkenkall. Vädret såg inte så lovande ut till en början, dock då vi just startat sprack molntäcket upp och solen tittade fram. Finare väder kunde vi inte fått!

Vi gjorde en sightseeing rutt först till Alex villa och senare även till Sebbes. Som pricken över i:et avslutade vi med en FET hamburgare vid Tesses.
Vyerna på isen gav mersmak kan jag säga, det är det här jag gillar med vintern.
Underbara dagar utomhus med vännerna, solen skiner och man svichar fram över isarna! 
Såna här söndagar borde upplevas oftare, det är ett som är sekärt.



Inatt kommer jag sova som en stock kan jag säga, efter all frisk luft man fått i sig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0