Tomas Ledin you've got it

Denna vecka var jag även och checkade in Ledin som uppträdde på ritz. En riktigt skön snubbe, han hade dock blivit betydligt äldre än vad jag trodde. Tänkte knappt känna igen honom först, haha. Han hade inget band som spelade utan han stod för hela showen själv tillsammans med sina fem olika gitarrer han hade med sig.

VILKEN RÖST säger jag bara, den gubben kan verkligen sjunga! Gitarrlirandet var han inte mycket dåligare på heller, imponerande verkligen! Jag och mina polare Jennie, Natu & Simone satt bänkade på första raden.
Så ja, sikten kunde inte bli så mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: snubbe,gubbe, nubbe

"en riktigt skön snubbe, han hade dock blivit betydligt äldre än vad jag trodde." oho, en diktrimmare här hör jag, snärtigt damööbin!! ;) du lär dej :D :D :D :D

2011-02-20 @ 18:36:21
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: emmski

iiik ja fattar va du menar då du berätta om hans utseende ti mej :D

2011-02-20 @ 22:13:46
Postat av: sukkakahahhaa

nu e he viktit, säg en finsk å en nordisk artist ja sku kunn forska om ? :D som e tåffa!! :D

du som e musa nörd måst hjälp mig ;) 70 å 80 tale måst de va

2011-02-22 @ 13:28:51
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0