En sån underbar dag !

Idag är har det varit en sådan dag då allt klickar.

Plugget var kul eftersom det är tisdag och jag fick träffa HÄRJAR - KOMPISEN NR 1. Efteråt stack vi till det sköna HI-tech placet för att käka lite rullar. Våra snack är i en klass för sig kan jag säga.

Efteråt blev det Psykologi en timme och sedan äntligen gymet där jag fann min ögonsten.
Syrran, damn det kändes som flera veckor sen vi sågs! Helt sjukt att det kan kännas på det viset, vi sågs en snabbis i lördags men hann dock inte snacka så mycket då.

Nej, jag ställer mig än en gång den frågan, hur fan skall jag lilla lilla jag rättare sagt, klara mig utan sin underbara storasyster i närmare ett HALV ÅR eller mer?

IT BETTER GO FAST. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Inte nog med det hade mamsen fixat varma smörrisar åt mig då jag kom hem.

Måste erkänna att denna dag nästan, bara nästan slår mäkken burgarna. (sällan jag erkänner såna saker)



LAV


Kommentarer
Postat av: Hon syrran

Kan inte annat än hålla med. Det var dagens moment att få se dig trippa in i salen på ladyline. Fanken vad det kan vara härligt att se varann och få pratat av sig. Det finns faktiskt ingen person i hela detta universum som förstår mig bättre än du. Bästa som finns, det är du! <3



Sommarn och hösten löser väl sig. Det är nog bara att börja skriva in en del långweekend i Österrike med syrran nu på momnagen. ;)

2011-02-02 @ 00:02:41
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0