Some day off



Vad har jag haft för mig idag?

Dagen började med att ett sms plingade till i mobilen. Där jag fick en positiv överraskning om att min lärare var sjuk, det betydde alltså att jag endast skulle ha två ynka timmar idag. Efter att jag knappt hunnit blinka beslöt jag mig för att stanna hemma istället.

Det behövdes verkligen mer än väl för tillfället. Nästa vecka väntar nämligen hela 5 underbara prov, plus en drös av inlämningsuppgifter.

Det vara bara att börja i någon ända, psykologi prov eller engelska, skriva en hälso essä eller en offert, VAR BÖRJA? Kan faktist medge att det känns som jag fått något gjort idag. Fick även ett till trevligt sms där det stod att läraren även kommer vara hemma imorgon. Yes, ni kanske kan räkna ut vad jag kommer göra imorgon?

Då väntar mer skolarbete, I'M JUST LOVIN IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0