Papsen, du är allt rolig

Satt och snackade om finlands eurovisions deltagare ikväll.
Vi kom in på namnet Paradise Oliver.
Jag brast ut i skratt, hallå vem heter så egentligen?
Då smällde papsen till och sa " amen de väl ungefär samma sak som Damöb featuring Pottan."
Hahahhahaah, jag skrattade tills tårarna rann.
Vem tusan kommer på ett sådant namn som DAMÖB FEATURING POTTAN?????!!!
Ja-a du pappa, där om någonstans ser man verkligen att vi har samma humor!
Kan bara tänka mig vilket galet gäng vi skulle vara om du vore i samma ålder som mig, RÖJ är ordet.
Lätt att du skulle vara med i Hara - gänget då dessutom.
Förståss, vem har sagt att du är för gammal för det endå?
Haha, DU är allt härlig du!


Kommentarer
Postat av: Ella

ahaa, jusst då. Grattis till det då! :)



Ja, alltså klassresan närmar sig, så då är det nog bäst att skaffa vaccin ;)

2011-02-13 @ 12:57:40
URL: http://eleonoree.blogg.se/
Postat av: LadyLinedude

Hahah, pappa ÄGER!

2011-02-13 @ 16:29:19
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0