I survived the week..

I'm DONE!

Nu, äntligen är provveckan över och därmed var denna termin avlutad i Vasa Yrkesintitut. Nästa gång jag sätter foten i den byggnaden är i Augusti. Rätt sjukt faktist! På måndag börjar en ny period, vilket innebär praktik i 6 veckor. Dock behöver jag endast vara 3 veckor eftersom jag var i Norge i höstas.
Jag kommer befinna mig på Wärtsilä i 3 veckor och sedan är jag ledig. Ledig och ledig är kanske inte rätta ordet. Jag kommer nämligen jobba på mäkken de veckor jag är ledig, vilket är super!

Denna vecka har jag haft prov varje dag, kan säga att det inte var särskilt trevligt men däremot vitsorden och känslan efter proven gav mer smak!

Igår nalkades det även Äldstes Dans, tvåorna skulle firas för att de är äldst i skolan. Dock var jag inte bjuden till själva festen, eftersom det anses som om jag inte går i gymnasie fastän jag gör det.
Dock går jag ju som sagt "halvtid" om man säger så, förstår endå varför. Istället fick jag den uppgiftern att vara musik ansvarig och hjälpa till med lite dittan och dattan.
Riktigt kul kväll blev det efter omständigheterna som jag inte orkar gå in på närmre.

Kvällen avlutades dessutom med ett klockrent Donken besök, me like!

Here comes the piccolos, vilka inte var så många denna kväll!



NU, inväntar jag J för lite mys med godsaker.
Ha de fint vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0