WigleWigleWigle YEAH!



WIGLADE iväg med Kvelaxgänget på mäkken crew meeting igår kväll, ni kan tänka er hur det så ut i bilen självaste André THA WIGEL dj, in the car! Feil i hovo, där hadd vi ordet av pysen själv. Efter mötet smättade jag hem ett par polare hit och dit, och styrde senare kosan hemåt mot Vallvik med wigglaren själv i sällskap. Böt snabbt som blixten om till en party outfit ocu WOLA, så var jag påväg med guysen i till stan. Denna gång fick jag skjuts med småkusinen själv Alex & co. Tamej tusan vad det var kul att snacka med den killen igen! Det är sjukt att vi endast bor 500 meter ifrån varandra och endå inte träffats på ca ett halvår?! Snacka om pinsamt.. Dock betsämde vi att vi definitivt skulle ta tag i detta och träffas någon dag.

Sen då? Jo, jag hittade jontta & fredde i stan och därav bar det av in till krogen, där jag även fann en vilsen Camo. Vi sheikade, sheikade & sheika ända tills vi fann Jenny & de andra polarna i vimlet. GALEN & GALET kul kväll, igår.

Och kan jag säga något annat än,
buren?

Ps.
Bilderna är från örra årets Hankmo julfest, tamej skjutsingen vi sheikade igår vännen, and it was preatty girl rock kan jag säga tjejen, tack för det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0