Vettä ilman jäitä, kiitos!


 
Anlände  nyss hem från jobbet och har nu just käkat upp mina sista flingor. Det tar verkligen musten ur en att städa det där fettiga stället.. Inga härliga grejer man har att göra med kan jag säga! Ni borde se mäkken backstage, då tror jag faktist ni aldrig skulle käka den maten mera.. haha nej det är väl att ta i!

Nej, nu är det endast två fjuttiga dagar kvar av praktiken, sjukt vad denna period rullat iväg! Dock kan man inte klaga efterom lovet är på inkommande..

Nu ska jag ta och slänga mig i sängen, eftersom samma program står på schemat imorgon, vilket innebär först Wärtsilä och sedan direkt till donken, hörde jag
HARD WORK WORK?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0