Grattis Finland!



Tog ledigt från Wärtsilä igår eftersom jag knde jag behövde ta igen ett par sömn timmar och röja upp en del saker hr hemma.. Mitt rum har sett ut som ett slagfält den senste veckan på grund av rätt tight schema, every day. Men nu finally fick jag det uppfrächat! Fick dessutom ordnat upp en del UF grejer och skolarbeten, skönt att få lite saker gjorda.

På kvällen kom även tjejerna över på
Cupcakes party, de lämnade som sagt en del gottis av från mässan så vad gör man då inte om man har godis älskande vänner, amen klart som korvspad att man bjuder över dem då!

Där satt vi då hela kvällen med en massa cupcakes framför oss och dessutom ett par julstjärnor som Jenny nappat åt sig från jobbet, sjukt härligt att ha people som jobbar på olika matsällen staden över, vi kunde inte få det bättre precis. I varje fall var det en himla
trevlig kväll with you görls!

Ps.
Pixsen är från förra jullovet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0