B-day girlsen Natta & Icka 18 bast!



Efter en allt för lång dag på jobbet stack jag iväg med chixsen till Ickas's place för b-day party för Natta & Icka som fyllt 18 år i veckan! Detta innebär alltså att alla tjejer i gänget finally blivit myndiga och kommer hedan efter in på krogen anyhow. Därav var då stämpelklubben totally finished! Som sagt vi pre-partade i Smedsby innan vi stack till fontana för att sheika up ome ass. Mycket härligt folk ute igår, vilket var himla trevligt!

Här kommer värlens finaste dikt, skriven av självaste Jenny:

 Rebecca o Natta, nu e ni gamla
Till fest på lörda ni alla samla
På Havtornen kommer jag dock att vara
Med min gamla fotbollsskara
Ja skäms o de harmar
... Att ja inte kan ta er i mina armar
när ni förfesten röjer
och gränserna töjer
i Böle på kalaset
där ingen spottar i glaset

Men på Fontana de gäller
På Fontana de smäller
Ja tror de spårar ganska stort
Och när de gör de, går de fort
Ingen kommer att gå säker
När hela gänget kommer in o schteeeker
Valomerkki slår till nån gång
Kön ti narikkan e då LÅNG
Mäcken finns allti behändigt brevid
och de har öppet till passlig tid

Sen då när vi dansgolvet äger
kommer de kännas som en seger
för de e nånting som har hänt
Vi alla arton ljus har tänt
Ja säger bara "äntligen
Nu e vi myndiga varenda en"
Inga stämplar - aldrig mer
På din hand du nu originalet ser
De enda ja kommer ropa
är
JA ÄLSKAR ER ALLIHOPA!!

STOR GRATTIS TILL ER UNDERBARA, ONCE AGAIN! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0