Julbak

Idag beslöt syrran & jag att vi skulle höja julfiilisen lite granna med hjälp av lite pepparkaksbak.
Efter bakningen frågade jag därför syrran om julfiilisen förbättrats en aning, näe inte precis sa hon.
 Sad but true, det hjälpte inte alls kan jag säga, dock var degen endå himla god as usual!


Gårdagen spenderades bland hamburgarna at Mc donken. Därav blev det en rätt spontan kväll igen.
Aspen anlände till mig direkt efter jobbet, därefter styrde vi kosan mot emmet's och stan. Det blev lite preparty i min bil med varningsblinkers, Levels & Calling som dunkade ut högtalarna. Kunde seriöst ha suttit där hela kvällen, galet vilken fiilis vi fick.
Stack senare en vända till emma's apartment för lite mer preparty och därav bar det senare av till
ja-a ni vet vart.

Men som sagt jag var driver för
co-drivern mickon som var ute och härjade med sina hanken fellas igår.
 Kvällen avlutades med en FET burgare, faktist inte från mäkken denna gång, utan tamtamtada
GATUKÖKET!
Vilket avslutade denna kväll perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0