I'm wordless



Det här är alltså dagen jag gått och väntat på i princip hela freaking hösten. Dock kan jag medge att den totally har swichat förbi like a tornado.. FOR REAL, vart tog den hösten vägen? Anyway kan jag inte klaga över detta, längre än det här vet jennet inte om hon hade klarat. Banne mig, denna höst har det hänt grejer både i Österrike & Finland. Du har utvecklat dina språkkunskaper till dina yttersta gränser som du knappt visste existerade, sett alla olika små kryphål världen över lillsyrran knappt visste existerade och framför allt fått minnen för livet, verkligen!

Så gott folk, behöver jag nämna att jag är VÄRLDEN LYCKLIGASTE LILL SIS idag över att få hem tha one and damn only mickon storasyster cool?! Skulle inte tro de va!

But first, skall ett mäkken pass avverkas.. See you guys there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0