International hangover day


Bakom skärmen sitter en rätt sliten tjej efter helgens jobb & bravader. Det här med att jobba vid sida om när man pluggar, är inte alltid så himla lätt. Jobb från tors- sön trodde jag endå skulle gå rätt smärtfritt, dock hade jag en aning fel där. Om man skulle vara smart skulle man gå sova i tid så man orkar jobba dagen efter men nej, dumt huvud får kroppen lida..Dock är jag helt 100 på att jag ska ta ledigt från jobbet i tre månader när Oy:kirjoitukset alkaa taas.. En sak är iaf sekär är att jag aldrig skulle klara det där jobbet om det inte vore för alla de underbara arbetspolare man får jobba tillsammans med! Både idag & igår har jag fått jobba tillsammans med duden André vilket har gått rätt vrickat till på kassalinjen.. You know kvevlaxcrewen on tour typ?

Jag citerar denna dude: "alltså idag måst e no va international hangover day, alla e ju fäärdi" samtidigt som han hänger över kassan och ser rätt slut ut, yeah right! That's how we're doing in Mc Donken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0