Ibland händer det



Jag såg dig.
Du såg mig.
Jag väntade.
Det stack till i magen.
Du kom ut från terminalen.
Jag skulle inte.
Men jag gjorde det, jag kunde inte hålla mig längre.
Tårarna rann som aldrig förr och vi kramades läge.
Ingen av oss kunde förstå att det här verkligen hände, NU!
Det har gått månader sedan vi såg varandra senaste, och plötsligt stod vi där mitt emot varandra.
Dock kände jag direkt att det var gamla vanliga varma mickon cool som stod framför mig.

Just den där känslan hade jag gärna stoppat ner i en burk och behållit forever and ever.

Kommentarer
Postat av: Mickon

Oj underbara UNDERBARA!! Det där var himla fint skrivet. Jag tappade en tår just. EXAKT så där kände jag också, exakt så. Det där ögonblicket då jag såg dig, det går inte att beskriva. Det var magic fullt ut. Love u over and out. <3

2011-12-19 @ 23:34:32
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0