Back in the city



Efter två sköna gym pass tillsammans med min andra halva ikväll stack vi till lägenheten som syrran finally fått tillbaka. Där överraskades vi av en gullig dumle chocko kalender av killen som bott här under hösten hade lämnat.
Damn, vad man kan bli glad av sådant, verkligen!

Ikväll har jag då alltså försökat få en del saker på plats här i lyan igen.
U N D E R B A R T
att få bo en stund här igen. Även om jag bara bor någon dag eller så, men känslan av att ha ett ställe man bara kan sticka till ifall man inte orkar ta sig hem från krogen eller de dagar man har jobb. Och för att inte glömma hur nära man har till allt här. Vardagslyx för en som är född på landet.

Nej nu ska jag hoppa i syrrans feta dubbelsäng för att hälsa på John Blund.
Hyviä unia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0