För att jag kommer sakna dig, OERHÖRT!



(Det här inlägget borde ha publicerats igår, läs det som igår!)

Nu sticker jag till flygplatsen för att krama ihjäl min storasyster som åker iväg på utbyte hela hösten. Dock ska hon bara vara borta i 3 veckor nu först i Tyskland. Därefter återvänder hon hem för att chilla hemma i ca 1 vecka, därefter åker hon iväg igen på det
"riktiga" utbytet i Österrike.

Ja-a ni behöver inte änns fråga om jag kommer sakna henne... Känslan att få sticka in via dig efter plugget, gymet, sitta och snacka på balkongen om livets stora frågor eller för att inte glömma våra underbara MAT-kvällar. Just de där små sakerna låter väl inge märkvärdigt alls, men jo de är faktist de. Tagit för givet är just vad jag har gjort, du har alltid funnits där för mig. Därför kommer det bli en väldigt tor prövning i höst, intressant att se hur detta kommer sluta. En sak är iallafall sekär, JAG KOMMER SAKNA DIG mer än jag själv insett..Därför ska du nu verkligen se till att inte tappa bort dig på alla olika flygplatser du kommer besöka idag, jag vill faktist ha hem dig hel tillbaka.

ÄLSKAR DIG, over and out!♥


Kommentarer
Postat av: MickonCool

Och jag ÄLSKAR DIG PRECIS LIKA MYCKET om inte mer! Tammetusan, det här kommer bli en prövning Jen. Men vi ska grejja den här hösten.



Jag lovar, jag kommer tillbaka. :)



Puss&Kram älskade, sköt om dig! <3

2011-08-09 @ 17:52:31
URL: http://mychela.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0