Slitentjej.nu



YEAH, det där var onsdagen som började at my lya och som fortsatte ända in på morgonen. Holiday Love var sömn tjuven. Banne mig vilken KLOCKREN kväll, igen! Sjukt rolig verkligen, den klassas lätt till en av de roligaste utgångarna på hela sommaren!

Dock behöver man ju inte nämna skoldagen efteråt.. Jag har väl mått bättre och varit piggare kan jag säga. Höjdpunkten under dagen var endå när jag och några klasspolare åkte och hämtade glass till Hese. Den höjde energin en aning kan jag säga.

Förövrigt njuter jag in i det sista av att bo ensam i denna underbara lägenhet, på tisdag kommer nämligen snubben som kommer bo här under hösten ta över placet.

Nu ska jag ta och njuta av 1 kg fett nice godis, enjoy your friday fellas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Himlans roligt att va på krogen som underårig lr?!

2011-08-29 @ 20:53:15
Postat av: fontanalöööver

Svar ti anonym från en annan underårig tjej: Så jävla kul! ;) vet inte om du anonym är underårig eller int, om du är testa på det! Om inte då har du nog missat något.. Men det är också svårt för dej att ha så roligt som vi har på krog, för det finns int nå bättre "go hard" gäng som vårat! Men jaa.. I guess att jag har svarat från jenny da mans sida nu också!

2011-09-01 @ 16:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0